Swiss clinic eyelash serum

Jenni tipsar, Recensioner, Skönhet / Permalink / 15
 
Klicka här för att komma till inlägget där jag introducerade detta ögonfransserum för er. Nu har jag testat det i några veckor, så det är dags för er att få veta om det gav resultat eller inte! Och hur mycket. 
 

Har det hänt något? Absolut. Jag har använt det på mina fransar och ögonbryn. Från början hade jag ganska korta ögonfransar och tunna ögonbryn, men inte längre! Jag brukar få komplimanger för mina ögonfransar nu och ögonbrynen är fylligare än någonsin. Dessutom har stråna på mina fransar blivit mycket tjockare och svartare, det är otroligt! 

Är de längre? Fransarna är absolut längre eftersom jag till och med fått beröm för längden nu. Det hade jag aldrig fått för några månader sedan! 

 

Kommer jag fortsätta använda? Det kommer jag helt klart att göra. Detta var perfekt för mig som alltid velat ha bättre fransar, och bryn! Det funkade superbra att applicera på brynen också även fast det heter eyelash serum. Lite av en 2-in-1 produkt skulle jag kalla det... I'm in love! 

Tyvärr glömde jag helt bort att ta en före-bild (sorry for that!) men rekommenderar verkligen detta serum för er som vill ha längre och tjockare fransar, eller fylligare bryn... Jag har gått från att vara en skeptiker angående serum till att verkligen älska det. På bara två veckor började resultatet synas för mig när jag applicerat det en gång/dag! Snabbverkande och professionellt. 

 

 
 Klicka HÄR för att komma till hemsidan! 
 
♥ Betyg av mig: 4 av 5 möjliga ♥
#1 - - patricia:

Vad bra det verkar =) måste jag önska mig i julklapp!!

#2 - - G I N A ~:

tackar för tipset! :D

#3 - - Henrietta Nylund:

Nu blev jag riktigt sugen på att testa det!

#4 - - Prietha:

Åh så sugen jag blev på att testa!

#5 - - Sofia:

jag har också fått detta men inte börjat med det än, kul att se att det ger resultat :D!

#6 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Vad kul att det fungerade. :)

#7 - - Emma Grann Fotografi:

Grymt tips!

#8 - - agnes:

blir sugen på att testa!!! kanske blir o beställa :)

#9 - - milina.blogg.se:

åh man kanske ska testa den! funderar även på att köpa hem ett ögonbryns serum!

#10 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipset :)

#11 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Vad kul att det fungerade! :)

#12 - - Lackert:

Kul att det fungerade

#13 - - Ronja :

Tack för tipset! Har länge velat testa en "ögonfransserum" :)

#14 - - my:

Jag skulle gärna vilja prova det :D

#15 - - Cissi:

Helt otroligt vilka grejer det finns idag :D

Till top