Makeup

Mina sminkningar / Permalink / 22
Så ser dagens sminkning ut! Jag började med att inte alls veta vad jag skulle göra, till något jag aldrig tidigare gjort förut. Och riktigt nöjd blev jag! Tyvärr lite för festlig för att gå runt med resten av dagen, så jag fotade bara och tog bort det. Grymt glammig look att ha vid något festligt tillfälle dock! 
 
Vad tycker ni? ♥
#1 - - fashion:

Så fint :D

#2 - - Lillabus:

Supersnyggt!

#3 - - Mia Forsberg:

Håller med dig, shopping är bland det bästa som finns ;) Trots att jag inte hittade något klädesplagg att köpa så är jag ändå nöjd med mina inköp :)

#4 - - VERONICA - modeblogg:

Tycker det blev sååå så fint!! SÅ fint :) Ha en underbar dag fina du! Kram!

#5 - - Sofia:

Supersnyggt ju! Men som du skriver; lite väl glammigt för att gå runt i till vardags :D

#6 - - Sofie♥:

Riktigt fin ögonskuggning, men som du sa lite väl glammig till vardags dock :)

#7 - - Alice:

Riktigt snyggt! :)

#8 - - lucydee:

Fint :)

#9 - - Josefine :

Gud så fin!!

sv: Tack så mycket :)

#10 - - Vivi:

Hej och tack för kommentaren! Gud så snyggt sminkad!! Vad duktig du är !

#11 - - Julia:

Såg riktigt fint ut, gud va duktig du är! Vill också lära mig att sminka så fint :)

#12 - - Ida - foto & häst:

åhh så fint! du är så himla duktig! suger på sminkning, men vill gärna lära mig, har blivit mycket mer intresserad av det på sistone, har dock inte produkter än hehe.. ska testa bareminerals, tycker det verkar så himla bra :)
sv; åhh tack snälla du ❤❤

#13 - - Linnéa:

Haha, ja visst är den klockren <3

#14 - - Michelle:

Snyggt!

sv: Jag tycker att Skansen är mysigt att besöka! :)

#15 - - Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

#16 - - ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Åh vad fint. :)

#17 - - Johanna Svensson ♡:

sjukt snyggt :D

#18 - - Johanna Svensson ♡:

sjukt snyggt :D

#19 - - Ida Lindborg ♡:

åh gud så fint!

Sv: hihi tack fina! hade det super <3

#20 - - Josefin:

så snyggt!!

#21 - - Helen:

Underbar sminkning :)

#22 - - Tess:

Grymt snygg sminkning! :) Kram

Till top